Ik ben nl liever goed voorbereid, want ik heb al extra hoge kosten gehad voor de veearts voor mijn paard.
( ik vraag het morgen ook wel, maar als iemand het al weet dan hoor ik het graag
.Groetjes Pharlap.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
een prive-les kost ergens tussen de 15 en 20 euro per half uur (als je op een manege-pony rijdt), maar precies weet ik het niet meer, dat kun je vragen als je ze belt.
) en buiten gereden.

)
Pharlap schreef:Hoi, ik weet al wat het kost 17 euro voor een half uur.
Ik heb ze een mailtje gestuurd.
Ik heb mijn aanstaande mannetje even aangekeken, want ik wil heel graag, maar hij vind het wel veel (waarschijnlijk omdat hij weet dat het niet bij 1 keer blijft om uit te proberen)
Ik snap hem wel, we gaan nl ook nog trouwen en we hebben die veearts rekening even gehad voor mijn andere mannetje, en ik ga ook al naar indoor brabant, en hij laat voor mij heel veel schieten. En toch denk ik dat het door gaat![]()
Hij is nl wel lief![]()
Groetjes pharlap.
iski schreef:zelfs al kost het € 20.....het is het geld dubbel en dwars waard. Beter nu 1 keer goed investeren en werkelijk iets leren waar je verder mee kunt dan ergens half werk geleverd krijgen waar je naderhand niets mee kunt beginnen. Goede dingen kosten nu eenmaal een beetje maar. Maar door gewoon een beetje minder te lessen en wel kwalitatief, ben je uiteindelijk en beter af en net zo duur (of goedkoop zo je wilt).
Doen dus. En weet je, later "als je groot bent" en oud)er lach je er om en ben je blij dat je het gedaan hebt. Sommige lessen neem je je hele leven mee....en dus kun je ze beter jong nemen....dan heb je er langer profijt van.
Succes daar onder Rotterdam.
Ik ben 27 jaar hoor, niet echt oud maar ook niet heel jong toch?
welkom bij de club.

ben maar klein en verlegen 

Het meest saggerijnige beesje
NotNice schreef:Hoi, ja, dat was jij dus!!!
wat leuk!
ik zat op dat erg snelle vosje dat niet wilde wijken, Fifi
Rij je een keer mee op dinsadg-avond?
lijkt me erg gezellig, het wordt al een echte bokt-les
). Ik heb 2 jaar terug (of is het alweer 3 jaar?
) ook bij de Greup gelest en in pension gestaan. Als het goed is ga ik zondag weer even langs
Citaat:Wat leuk, om weer wat van de paardjes te horen, Landor, Fifi... (een bonte met vlechtjes...spettertje? Tong uitsteken). Ik heb 2 jaar terug (of is het alweer 3 jaar? Bloos) ook bij de Greup gelest en in pension gestaan. Als het goed is ga ik zondag weer even langs Lachen
[/img]