Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(onze stem heb je)
Sugarmiss schreef:Dus de bestaande voorzitter is voorzitter gebleven, of volgt Peter hem na verloop van tijd op ??
En er waren zowaar 2 voorgedragenen voor wedstrijdsecretaris![]()
Zijn er nog leuke besluiten genomen of ligt er een embargo tot de notulen klaar zijn
).
Sugarmiss schreef:Maar ter vergadering geen nieuwe voorstellen gedaan, waar meteen een hamerstuk van gemaakt werd
Wel nieuwe voorstellen gedaan, maar er zijn zowaar een aantal commissies in het leven geroepen die daar mee aan de slag gaan. Een jeugdcommissie en een regelementencommissie. 
Sugarmiss schreef:Klinkt interessant, wie hebben zitting in die commissies ?? en wat gaan ze onderzoeken ??
). Wie dat zijn mogen ze zelf vertellen, als ze dat al willen doen. De regelementencommissie gaat de regels helemaal herzien en aanpassingen daar waar nodig en waar er behoefte aan is, zonder zich internationaal af te schermen van de westernsport (dus aanpassen naar nederlandse maatstaven is allemaal leuk en aardig, maar we moeten ons niet afzonderen).

XoNo schreef:Sugarmiss schreef:Klinkt interessant, wie hebben zitting in die commissies ?? en wat gaan ze onderzoeken ??
Er zitten een aantal bokkers in (volgens mij alleen maar). Wie dat zijn mogen ze zelf vertellen, als ze dat al willen doen. De regelementencommissie gaat de regels helemaal herzien en aanpassingen daar waar nodig en waar er behoefte aan is, zonder zich internationaal af te schermen van de westernsport (dus aanpassen naar nederlandse maatstaven is allemaal leuk en aardig, maar we moeten ons niet afzonderen).
De jeugdcommissie gaat zich inzetten voor de jeugd en kijken wat er mogelijk voor hen is. De jeugd heeft immers de toekomst en die hebben meer aandacht nodig!
Chantalleke: you're damn right! Volgens mij weet iedereen wel over wie we het hebben. Meelezen doet ze toch niet, want ze heeft geen computer

Chantalleke schreef:Als er een hamer was mochten ze die wel op een bepaald persoon slaan![]()
XoNo schreef:Chantalleke: you're damn right! Volgens mij weet iedereen wel over wie we het hebben. Meelezen doet ze toch niet, want ze heeft geen computer
XoNo schreef:Er zitten een aantal bokkers in (volgens mij alleen maar). Wie dat zijn mogen ze zelf vertellen, als ze dat al willen doen. De regelementencommissie gaat de regels helemaal herzien en aanpassingen daar waar nodig en waar er behoefte aan is, zonder zich internationaal af te schermen van de westernsport (dus aanpassen naar nederlandse maatstaven is allemaal leuk en aardig, maar we moeten ons niet afzonderen).
Nogmaals ik ben niet nieuwsgierig, maar vertel nu!!!!
![]()
De jeugdcommissie gaat zich inzetten voor de jeugd en kijken wat er mogelijk voor hen is. De jeugd heeft immers de toekomst en die hebben meer aandacht nodig!
In een woord SUPER![]()
ik ben bang dat je nog meer regelboekjes onder je kussen moet leggen,Jos schreef:(helaas heeft de WRAN net de rooksignalen en de postduif met pensioen gestuurd.
Citaat:sorry Chrisik ben bang dat je nog meer regelboekjes onder je kussen moet leggen,
Gewoon uit je hoofd kennen is niet genoeg. Jos schreef:ach......er was iemand ....
die die op elke vraag van JanT, zijn hier nog vragen over? wel een vraag had![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben nu nog de enkels van mijn paard aan het zoeken![]()
graag alla pagina's notulen van van 2004 toegestuurd gehad willen hebben.![]()
tot 2 keer toe te laat binnen kwam.![]()
een uitstervend ras is en beschermd moet worden, want het heeft geen computer.
(helaas heeft de WRAN net de rooksignalen en de postduif met pensioen gestuurd.
graag iemand in de regeltjes commissie wil die verstand heeft van regeltjes.
sorry Chrisik ben bang dat je nog meer regelboekjes onder je kussen moet leggen,
ik denk dat anderen nog wel wat aanvullingen hebben
)
Jos schreef:ach......er was iemand ....

Jos heb je de enkels al gevonden