Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yorel schreef:Ik heb net even gebeld mbt mijn inschrijfformulier, wat ik opgestuurd had naar het adres wat erop stond. Degene die ik aan de telefoon kreeg zei dat hij die formulieren gewoon zou krijgen en dat het formulier dat ik op heb gestuurd dus nog wel geldig is. Programma blijft trouwens ook hetzelfde
Yorel schreef:Ik heb net even gebeld mbt mijn inschrijfformulier, wat ik opgestuurd had naar het adres wat erop stond. Degene die ik aan de telefoon kreeg zei dat hij die formulieren gewoon zou krijgen en dat het formulier dat ik op heb gestuurd dus nog wel geldig is. Programma blijft trouwens ook hetzelfde

shellybelly schreef:je bent ingeschreven maar je zult een nieuw formulier moeten ondertekenen omdat die van ons niet meer geldig is. De kalverhoek krijgt alle inschrijvingen die ik tot nu toe heb ontvangen toegestuurd via de mail en het is aan hun om deze over te zetten naar hun formulieren en ook om de betreffende deelnemers verder te informeren.
shellybelly schreef:Zoals jullie bovenstaande al kunnen lezen, hebben wij als organsiatie besloten om ons terug te trekken bij manege de Kalverhoek in Wijdewormer. Dit betekent dat de wedstrijden van 3 april, 19 juni, en 13&14 augustus niet onder onze naam georganiseerd zullen worden. Ik weet niet of de wedstrijd van 3 april nog wel door zal gaan, maar hiervoor moet je maar even informeren bij de manegehouder. Ook voor de deelnemers die zich inmiddels al hebben ingeschreven voor deze wedstrijd graag even contact opnemen met de manege-eigenaar voor een eventueel inschrijfformulier, programma, prijzen etc.. Onze formulieren zijn niet meer geldig.
We hebben meerdere gesprekken gehad met de eigenaar en alles was in kannen en kruiken, terwijl hij afgelopen week (nadat wij alles al hadden geregeld) ineens kwam met het feit dat hij 2,50 euro per start wou hebben. Dit is voor ons absoluut niet haalbaar, omdat we ook al een afdracht hebben aan de wran. Hierdoor zouden de kosten niet dekkend zijn. Dit is dan ook de reden geweest dat we gezegd hebben we gaan er niet mee door. Als iemand bakhuur vraagt, oke, maar dit is iets teveel van het goede....
Wat de twee-daagse paint / wran wedstrijd betreft van 13 en 14 augustus, dit wordt nu een een-daagse paintwedstrijd. Zodra hiervan de lokatie bekend is zullen we dit bekend maken.
We vinden dit erg jammer, we hadden het graag anders gezien....
Groetjes Sheila
mandy88 schreef:Ik vind het een beetje jammer dat er zo op de kalverhoek gereageerd word. het is namelijk heel normaal om per start geld te vragen. en dat dit voor jullie niet haal baar is, is toch echt jullie probleem. en ook vind ik dat je al die informatie niet hoeft te geven aan iedereen. zo maak je iemand alleen maar zwart.
beetje jammer van jullie
groetjes mandy
mandy88 schreef:Ik vind het een beetje jammer dat er zo op de kalverhoek gereageerd word.
het is namelijk heel normaal om per start geld te vragen. en dat dit voor jullie niet haal baar is, is toch echt jullie probleem. en ook vind ik dat je al die informatie niet hoeft te geven aan iedereen. zo maak je iemand alleen maar zwart.
shellybelly schreef:We hebben meerdere gesprekken gehad met de eigenaar en alles was in kannen en kruiken,
terwijl hij afgelopen week (nadat wij alles al hadden geregeld) ineens kwam met het feit dat hij 2,50 euro per start wou hebben. Dit is voor ons absoluut niet haalbaar, omdat we ook al een afdracht hebben aan de wran.

mandy88 schreef:
Ik vind het een beetje jammer dat er zo op de kalverhoek gereageerd word. het is namelijk heel normaal om per start geld te vragen.
mandy88 schreef:en dat dit voor jullie niet haal baar is, is toch echt jullie probleem.
mandy88 schreef:en ook vind ik dat je al die informatie niet hoeft te geven aan iedereen. zo maak je iemand alleen maar zwart.

Broady schreef:Ik weet niet wie dubbel D is/zijn maar de show wordt nu georganiseerd door de zelfde mensen die in het verleden ook altijd de wedstrijden hebben gedaan.
Voor meer info (bijv. inschrijfformulieren) mail dan even naar: kalverhoekshows@hotmail.com
De inschrijfformulieren staan ook op www.westernsport.nl en op de wran site.
Groetjes 75C