Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

cornelie schreef:Ik heb gestemd voor afschaffen. Lekker eenvoudig voor iedereen en kan imo ook prima werken.
zo negatief! Ondanks dat ik het positief zou vinden als een bijrijder de mogelijkheid zou krijgen om op zijn/haar verzorgpaard te kunnen starten, heb ik dus niet gestemd. De haken en ogen die Peppysan genoemd heeft bestaan wel degelijk en dat kan niet de bedoeling zijn. Als jullie hier een goede oplossing voor weten te verzinnen zal de ALV van de WRAN volgende maand dit vast graag willen horen. Dus kom maar eens echt met een positief iets i.p.v. dit negatieve geneuzel. Regels afkraken is niet zo moeilijk, nieuwe werkbare regels verzinnen die minder nadelen hebben dan de bestaande regels…ga daar maa eens aan staan!

PeppySan schreef:cornelie schreef:Ik heb gestemd voor afschaffen. Lekker eenvoudig voor iedereen en kan imo ook prima werken.
Dus dan mag elke amateur het paard van een prof pakken en in de amateurklasse de prijzen weghalen.
redpebbles schreef:Peppysan, ik vind je erg kort door de bocht en persoonlijk worden met jouw opmerking over een hengst starten om in de picture te rijden in de amateur klasse. GB heeft in de Open nog maar 2 wedstrijden gewonnen. Hij moet zich ook op wedstrijden nog bewijzen. Het gaat niet alleen om een Open paard, maar de combinatie moet ook klikken. Als het een ruin of merrie was geweest werd er niet zo'n punt van gemaakt, maar alleen een discusie over de regels. Wij hebben niets onregelementairs gedaan. Alleen dat gedaan wat wij goed denken dat goed is voor ons paard. Ook ik had hem ruim een jaar geleden nog in de Amateur uit kunnen brengen, niemand had dat vreemd gevonden. Liep hij ook in de picture als dekhengst(als het goed ging natuurlijk) Nu Colin, als echte Amateur ruiter (voor het eerst op 1 hand rijdt) hem start, wordt er kinderachtig gereageert.
) zal daar ook geen wereldproef mee kunnen rijden. En hoe vaak zou zoiets nou voorkomen?