[WN] Hengstenspecial....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnigje

Hengstenspecial....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 14:54

... is weer binnen!!
En wat is het weer smullen!
Ik wil bij deze mandy even complimenteren met ongelofelijk mooie vormgeving van de Burgmeijer ad's! Ze zijn echt prachtig!!
En alle andere bokkers die ad's hebben gemaakt, het ziet er steeds professioneler uit. Het zijn echt boekjes om te bewaren.

En speciaal voor Brigitte: Mooie buckskin heb je Nagelbijten / Gniffelen

Oh, en drukkerij Snep; het drukwerk ziet er zo netjes uit!
Nu iedereen nog in hoge resolutie aanleveren Knipoog

Tenfold

Re: Hengstenspecial....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:01

Leuk! Vind het altijd heerlijk om de hengstenspecial door te bladeren en mooie paarden te bewonderen. Ik vroeg me al af wanneer we hem konden verwachten, ik hoorde anderhalve week geleden dat hij 'af' was en bij de drukker lag en toen werd ik wel een beetje ongeduldig.....

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:16

ik heb hem ook net doorgekeken ,inderdaad mooie advertenties maar ik vind het aanbod nogal tegen vallen. ik bedoel daar mee weinig aanbod ,als je het mij vraagt minder dan vorige hengsten specials .

ik mis ook de hengsten voor mensen zoals ik met een niet zo'n grote beurs.

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 15:22

Er staan wel steeds minder Paints in lijkt het....

Bellebabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:51

he balen ik heb hem nog niet binnen.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:18

Uriah schreef:
ik heb hem ook net doorgekeken ,inderdaad mooie advertenties maar ik vind het aanbod nogal tegen vallen. ik bedoel daar mee weinig aanbod ,als je het mij vraagt minder dan vorige hengsten specials .

Ik heb de hengstenspecial niet, maar er zijn toch wel aardig wat hengsten in Nederland voor mensen met een niet al te grote knip! Kijk alleen al naar Rainy van LindavVugt! Zij biedt hem voor een redelijke prijs aan, en ook OCP Will He Do, Mac Summer Bar, AirForce Max, Jay Bar Pine, Codys Cool Breezer, Red Rainbow Rebel zijn allemaal onder de € 700,-! Das toch heel redelijk!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 17:34

Maar aan de andere kant, hoeveel merries zijn er dan om te dekken? Als op een gegeven moment het aanbod van dekkingen groter is dan de vraag is het ook de moeite niet om een hengst hengst te laten die toch niet dekt.
Wat mij vooral opviel is dat er niet meer veel van die bekkies open staan, de foto's vind ik heel netjes.
(of zouden er een aantal bokt hebben gelezen vorig jaar Knipoog )

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 18:01

cornelie schreef:
Wat mij vooral opviel is dat er niet meer veel van die bekkies open staan, de foto's vind ik heel netjes.
(of zouden er een aantal bokt hebben gelezen vorig jaar Knipoog )

Ik heb hem nog niet gezien, maar het zou me niets verbazen als er idd door deze of gene kritisch naar de foto's gekeken is (en dat n.a.v. het topic van vorig jaar) .

Is bokt toch nog ergens goed voor....Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 18:33

Ik heb hem nog niet gezien, damn! Haha!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 18:54

[quote="Bonnigje
En speciaal voor Brigitte: Mooie buckskin heb je Nagelbijten / Gniffelen
[/quote]

En zomaar ineens een quarter geworden Haha!
Mr BH Jac is trouwens geen quarter meer Verward

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:09

ik heb hem vandaag binnen gekregen !
Ziet er weer goed uit !

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:47

Boos! Ik wil hem ook zien!

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:21

ik baal behoorlijk!!!mijn paint is ineens een quarter en inplaats van sorrel overo is hij spontaan bucksin(toch wel bijzonder) en ook is hij ineens een paar jaar jonger Boos! ik vind dit zeer slordig en zeker als je een halve pagina vraagt en vervolgens op een hele pagina voor schut wordt gezet
ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen(ze moeten nog terug bellen)

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:42

Ach Jojo, zo erg is dat toch niet? Zomaar je paard jonger.....zou ik niet erg vinden! En Quarter? Dat is een upgrade Knipoog En ineens een hele ipv een halve pagina? Dat is toch mooi meegenomen?

Niet zo zwartkijken hoor Ach gut

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:16

Nou, ik heb hem gezien hoor, en ik vind hem een beetje tegenvallen. De foto op de voorpagina is dezelfde als vorig jaar! Er staan weinig nieuwe hengsten in, heel veel bekende foto's (wees eens origineel en zet eens een andere foto in de hengstenspecial) maar wat me wel opvalt: veel paarden uit Belgie.

Verder mis ik de nodige hengsten die de voorgaande jaren er wel in hebben gestaan. De advertentie van Burgmeier QH is stijlvol, maar in mijn ogen te druk, de achtergrond van de advertentie leidt af van het eigenlijk te adverteren object.

En ook in deze hengstenspecial weer op zijn minst twee foto's dat ik denk: zo zet je toch je paard niet op de foto?

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:49

Hier is ie ook binnen. Het aantal appy's is behoorlijk uitgebreid quarters en paints zo op het eerste gezicht iets minder in aantal, maar ben nog niet aan het tellen geweest. Zal Monique vast wel even doen dat is een echte cijfertjes freek Haha!

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 01:30

Er staan meerdere Paints onder een bedrijfsadvertentie en niet apart bij alleen Paintadvertentie's. Net zo als bij ons hebben we 1 advertentie met 2 Quarters en 1 Painthengst. Uiteindelijk goedkoper en overzichtelijker.

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 03:38

yup, same here.
Fres en Rainy staan ook samen op 1 pagina en dat is dus in het quartergedeelte, en Rainy is ook echt een paint.
Verder vind ik hem wel weer mooi, maar inderdaad jammer dat de cover dezelfde is als vorig jaar

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:15

jeddah schreef:
Uriah schreef:

Ik heb de hengstenspecial niet, maar er zijn toch wel aardig wat hengsten in Nederland voor mensen met een niet al te grote knip! Kijk alleen al naar Rainy van LindavVugt! Zij biedt hem voor een redelijke prijs aan, en ook OCP Will He Do, Mac Summer Bar, AirForce Max, Jay Bar Pine, Codys Cool Breezer, Red Rainbow Rebel zijn allemaal onder de € 700,-! Das toch heel redelijk!

ja maar ik heb het over de hengsten special,en daar staan over het algemeen duurdere in.

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:38

Heb hem ook doorgebladerd. Veel drukke (bedrijfs)advertenties zeg! Niet altijd overzichtelijk. Er staan meer mooie foto's in en inderdaad minder open bekkies of echt lelijke foto's. De eigenaren gaan toch vaker voor een goede foto!
Ik heb niet de indruk dat er minder paarden in staan dan vorig jaar.
Een paar 'nieuwe' hengsten erbij, maar er ontbreken ook wat 'vaste gezichten'.
Al met al vind ik het weer een mooie hengstenspecial.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:32

Heeft iemand het telnr. van de Quarter voor mij? Dan ga ik ze ff bellen! Wil die hengstenspecial ook wel! Haha!

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:36

Redactie telnr:
(+31)(0)174614360

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:36

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:38

Heeft misschien iemand van jullie de appaloosa hengst J&C's Golden Key onder het zadel gezien? Hij heeft een tijd bij walter bouwmeester in training gestaan maar ik heb hem zelf nog nooit onder het zadel gezien. Het is verder een leuk dier maar ik ben benieuwd hoe hij het onder het zadel doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:39

Thanks!!! Knipoog Ga even bellen!