de andere rijden allemaal dresuur tussen haakjes .
er staan zo'n 25 paarden de jongste is 16 jaar .
nu mijn paard is 3 jaar heel braaf maar speels en een deugeniet maar doet zeker niets verkeerd nu heb ik gehoord van een oudere dame die daar ook is komen staan op de manege dat ze mijn paard altijd pesten dat ze er voorbij komen en hij steekt zijn hoofd buiten krijgt hij een klap
als hij op de weide staat knippen ze de draad open maar hij blijft wel mooi op de weide staan en hem echt uitdagen tot hij voor te spelen eens zijn mond open doet voor en dan krijgt hij ook een klap nu kan ik bijna niet aan zijn hoofd komen ik moet hem echt gerust stellen .
nu gaat het er zo in de manege de eigenaar komt nooit hij ontvangt enkel het stal geld via overschrijving het word gerund door een paar jonge meisjes 16; 17 jaar die daar in een klikje leven wij staan daar met een stuk of 5 oudere personen tussen de 30 en de 50 jaar de paarden van de oudere personen krijgen het ook te verduren of wel kappen ze het eten weg of geven ze het niet mijn paard willen ze niet meer op de weide zetten omdat ze er bang van hebben dat is boelschit mijn dochtertje van 8jaar gaat hem op de weide zetten en zo kan ik maar door vertellen
nu ben ik op zoek naar eeen goede spreuk of een tekst dat ik op de stallen kan hangen van alle oudere personen waarbij ze de paarden ook pesten wie weet er een goede tekst
)
)
succes ermee!