Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
(en nee naar de leeftijd van een dame vragen is niet netjes
)
).
of nee
want dat heeft iedereen in mijn ogen.
Sugarmiss schreef:@Spotty: wat beoog je met bovengestelde vragen ?? Of mensen 'een recht van spreken' hebben ??
Maar om enigszins aan je vraag tegemoet te komen:
Ik rij al langer paard als jij oud bent in ongeveer dezelfde onderdelen die jij ook al noemt, maar niet op wedstrijden. Omdat ik daar zelf geen behoefte aan heb en dus ook nooit specifiek daarvoor naar een paard gezocht hebt.
) Verder nooit officieel gestart omdat ik geen eigen paard had.PeppySan schreef:1 winstpunt in de B dressuur gereden (die had ik nodig om te springen)
)
. Eerst 2 jaar gelesd op manege paarden, daarna mijn pony gekocht en kon ik wedstrijden gaan starten. We starten nu in de Amateur klasse maar moeten nog wel op niveau komen. Als we een goede dag hebben gaat het echt erg leuk en voel ik me ook thuis in deze klasse, maar soms heb ik wel het idee dat we er niet helemaal aan toe zijn.
.
), heb altijd Engels gereden en wedstrijden vanaf mijn 8e jaar. Samen met mijn ouders wekelijks met de vrachtwagen naar wedstrijden gereden, heerlijke tijd!PeppySan schreef:Nee niet chaggiebeetje chaggie ofzo????
het is toch een doodnormale vraag die gesteld wordt of moet overal wat achter zitten?
, maar wel enigszins achterdochtig.
) ook wel eens op een pony en toen ik nèt kon lopen liep ik tussen de veulens en merries door et land.
.
).
Ik ben wel tussendoor 3 jaar gestopt met rijden vanwege geld en tijdgebrek. Ik rij nog geen wedstrijden maar ik wil uiteindelijk wel beginnen. Eerst moet ik alleen een paardje vinden om mee te starten en ik moet beter kunnen rijden. Ik heb namelijk van de 5 jaar dat ik rij ongveer 4,5 jaar geen les gehad en heb ik het zelf allemaal geleerd door te kijken en uit te proberen. Maar het gaat nu steeds beter
.