Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sflj schreef:Moeilijk hoor! De meesten ken ik niet.Moeilijk oordelen dus. Bovendien mis ik er een paar (die ik toevallig wel redelijk vind) Wat dit betreft dus: "geen mening"
, maar jou trainer staat er dus niet tussen begrijp ik ??
een mening geven is ook geen ramp alleen zodra die mening afkrakend gaat worden dan mag er wel in gegrepen worden vind ik ...................iedereen heeft zijn kunnen en zijn manier van werken ..................en de 1 kan het hier in vinden
.
.Citaat:Ik 'mis' ook een bekende naam, niet dat ik daar op zou stemmen -zoals Whiz zo mooi weet te omschrijven:D - , maar hij heeft ongetwijfeld zijn 'eigen' fanclub
Citaat:ik kan ook nog een naam toevoegen van mijn (jarenlange) trainster Klassemeid!!!
. Mijn eerste longeer ervaring was nl. niet echt geweldig... ik moest van mijn toenmalige instructrice mijn bijrijdpaard maar even longeren ivm blessure (ik vroeg nog om hulp omdat ik dat nog nooit gedaan had maar zij dacht dat ik dat niet nodig zou hebben...) Helaas had mijn ex bijrijdknollie (en nu overbuurman van mijn meis) toen net een gekke bui en dat was dus steigeren toen we de bak in kwamen... en daarna zo hard rondjes om me heen gelopperen dat ik -zonder enige longeer ervaring- hem volledig kwijt was... gelukkig kwam mijn toenmalige instructrice me toen wel ten hulp schieten, maar de schrik zat er in... die ene les van Jan heeft dat er helemaal uit gehaald.
)
) betere redenen?