En wat als die persoon ook nog een horde fans schijnt te hebben? Spreek je dan nog steeds de ruiter aan?
Ik weet dat er tussen neus en lippen door hier op Western al aardig over gediscussieerd is, maar ik wil het graag wat duidelijker hebben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ik heb zelf ook zeer duidelijke grenzen. Heb een bloedhekel aan van die venijnige rukken in de mond van een paard, en het paard doet dan zijn mond wijdopen en brengt zijn hoofd omhoog en krijgt er nog wat rukken achteraan. Buiten dat het een verdomd slechte reclame is voor de westernsport, is het pijnlijk voor en respectloos tegenover het paard.

Jester schreef:Ik ga met mijn rug naar zulke ruiters staan om mijn ongenoegen te uiten. Verder geen applaus/joelen oid als men daarna zijn/haar proef verrijd in de wedstrijdbak. Een poosje geleden waren we met een groepje op een wedstrijd, waar men een heel jong paard bijna tegen de bakrand zette voor een slidingstop. De ruiter kon het niet waarderen toen wij (10 man sterk) met ons rug naar hem toe gingen staan.
Maar het laatste wat ik wil is dat het dier de dupe is.