Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NotNice schreef:ik heb geleerd dat hulpmiddelen voor hulpeloze ruiters zijn, maar ik weet ook hoe moeilijk sommige prblemen op te lossen zijn.
Citaat:Hoe gaat het met longeren? Draagt het paard dan wel voldoende, en hou je de controle?
Citaat:En ook dingen als sidepasses, hoe gaat dat aan de hand?
Maar daar heb je smileys voor om je toon te verduidelijken natuurlijk. Kon hier alleen geen passende voor vinden... Ach laat ook maar
Dit drijft nogal ver van het topic af...klaske schreef:nou ja.. ik rij al 21 jaar en weet wat voor werking een martengaal heeft.. ik ben niet zo onnozel. ik wou alleen adviezen hebben.
21 Jaar ervaring kan hier ook heeeeeel makkelijk betekenen dat iemand het al 21 jaar op een gruwelijk verkeerde manier doet hoor
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan nog steeds niet zien wie ik 'aan de andere kant' heb hier....DJQuarter schreef:Ik snap het; een balk neerleggen, voorbenen eroverheen en dan een pas opzij. Voor en achter tegelijk ongeveer? En hoe maak je dat duidelijk...? Ik bedoel welke hulp oid geef je daarvoor...? ~~}>
Idd recht op de balk af stappen, pas verkorten voor maximale controle (denk bv aan spelletjes voor jezelf welk been er het eerst overheen moet, zonder tactverlies voor de 'hindernis' om zo te leren hoe je de passen verkort, uitschuift en tot in precisie regelt
) en Whoa als de voorbenen eroverheen zijn en de balk (even visualiseren) onder de ruiter zou liggen.