Sinds een jaar rijd ik weer..niet meer western, en ook niet meer op les. Gewoon een bijrijdpaardje dat op een boerderij in de buurt gestald staat.
Zo af en toe denk ik nog wel eens aan die westerntijd..ben nooit helemaal van het westernvirus afgekomen
Ik vroeg me af of er op bokt nog meer mensen zijn die bij de stables gereden hebben..misschien kennen wel elkaar wel ?Ik reed vroeger op maandagavond, en later op dinsdagavond..beide avonden om 7 uur als ik het me goed herinner. Meestal reed ik op King, die eigenwijze schimmel met kuren. Ik reed altijd samen met een vriendin, Karin. Ik was die kleine, met dat korte donkere koppie

Zijn er nog mensen die me misschien herkennen ? Rijden jullie nog steeds western ? Ben benieuwd..wie weet is het voor mij een stapje in de richting om opnieuw met western te beginnen
,

)
ik heb jou nooit gezien daar hihihi. idd grappig
Ik sta nu bij een boer in Bergschenhoek, waar Bill het goed vertoeven vind, enzijn samen recreatief bezig in het bos en 1x in het jaar krijgen wij prive-les op Boktkamp van Sil. wereldmeid.
en meerdere dingen .Erg druk dus. Maar het komt allemaal wel goed. Zie jullie gauw!