Bonnigje schreef:Ik heb het ook altijd heel leerzaam gevonden toen ik met Holly de wei deelde.
Holly is een topper in de dressuur en ik hoop verderop te komen in western.
Powell was soms best moeijk juist omdat hij zo gevoelig was en pakte veel vast aan een kant. Holly had goede tips uit de dresuur die ik in het western ook goed kon toepassen.
Joh ik loop rood aan
Een topper is te overdreven hoor bonnig. Ik kan er leuk mee uit de weg, maar een Anky zal ik nooit zijn.
Goede tips
Ik kan me niet echt veel herrinneren eigenlijk.
Wel nog dat je eens aan me vroeg hoe het kwam dat hij scheef achterwaarts ging en dat ik daarop vertelde dat jij zelf scheef zat en niet aan beide kanten gelijke hand en beenhulpen gaf.
Hoe de hulpen dan precies werken dat weet ik niet, maar zoals je zelf al zegt, is het recht zitten en gelijke hulpen geven hetzelfde in de dressuur.
Dus ja als ik jou daarmee kan helpen, waarom niet?
Ik heb regelmatig gehad dat ik gezellig langs de kant ging kijken. En soms ook wel eens vroeg waarom ze iets deed en hoe dat genoemt word.
Naar mijn mening heel erg interesant allemaal. Misschien komt dat ook omdat ik er interesse in heb om van alle takken paardensport iets te leren en er voor de dressuur ook weer wat tips uit te halen.
Hoe is het met Powell en Bert op hun nieuwe adres trouwens