Een paar maanden geleden opperde de manegehouder, die zelf van het hele westernrijden en ons "stelletje koi-boiz" geen hoge pet op heeft, om in de pauze maar even leuk een paar westernonderdelen te laten zien. Na chaotisch en vaak hilarisch verlopen vergaderingen ,waar hij ook al weer met een scheef oog tegenaan keek, werd er gistermiddag "even" een wedstrijd pleasure, trail en horsemanship neergezet waar je U tegen zegt!
Deelnemers en instructrice strak in het pak, keurig gepoetste paarden, een professionele omroep/muziek installatie en dito omroep, secretariaat, doorman, parcours bouwers, niet bepaald eenvoudige parcoursen en een jury team waar menige wedstrijd organisatie jaloers op kan zijn!
Het publiek(!) en het schitterende weer speelden natuurlijk ook een belangrijke rol, en omdat het geheel zich in de buitenbak afspeelde kregen we spontane kijkers. (Foto's volgen vandaag)
Verder wil ik, namens de hele groep, Corine van harte bedanken voor jouw lessen! Aan de manier te zien waarop jij gisteren stond te stralen was je redelijk tevreden over de prestaties van jouw trainee's. We hebben (prive) lessen (gehad) van geweldige instructeurs, meerdere Ned. kampioenen en op hun paarden, maar de manier waarop jij met jouw tomeloze inzet, enthousiasme en motivatie ons met onze eigen paarden met allemaal hun eigen merkwaardige nukken in groepslessen in nog geen half jaar allemaal naar een hoger niveau hebt weten te brengen verdient een grote PLUIM! Na(ast) de top trainers die we in de bak hebben en gehad hebben, willen we je voor geen goud meer kwijt!

Kortom; ik denk/hoop dat we ,met z'n allen, de westernsport weer een beetje hebben gepromoot in een -voornamelijk- engelse omgeving en de manegebaas in het bijzonder een geweldig poepie hebben laten ruiken!

?? Ik kan mijn toetsenbord niet eens echt zien... ik zit met tranen in mijn ogen, bedankt allemaal en vergeet niet dat jullie het ZELF gedaan hebben!