De onderdelen die zullen worden verreden zijn:
* Pleasure (Youth en Amateur)
* Horsemanship (Youth en Amateur)
* Reining (Youth en Amateur)
* BQ Jackpot Freestyle Reining (Open)
De onderdelen zullen in deze volgorde verreden worden en de wedstrijd begint om 13.00 uur. Pleasure en Horsemanship zullen volgens AQHA rules verreden worden en de Reining en de BQ Jackpot Freestyle Reining volgens de NRHA rules. Het is toegestaan met elk legaal bit om op 2 handen te starten in alle klassen. De muziek van de Jackpot Freestyle Reining dient aangeleverd te worden op cd.
Inschrijfgeld is 5 euro per onderdeel en voor de Jackpot Freestyle Reining is er een inschrijfgeld van 10 euro met 5 euro Jackpot, dan valt er ook nog iets te winnen!
Deze wedstrijd wordt gejureerd door Rieky Young en gesponsord door Arthur's Westernstore.
Wij hopen op een zeer grote opkomst van jullie allemaal! Als je meer info wenst, dan kun je mij pb'en.

Een zeer gevarieerd aanbod dus
Wat vooral erg leuk was dat iedereen er erg goed zijn best op had gedaan en dus ook allemaal heel mooi verkleed waren
. Ik weet alleen de uitslag van de freestyle: 1. het elfje op de eenhoorn 2. Maxima op WA 3. King Africa (oftewel ik) 4. Ma Flodder op Whiskey 5. Smurf 6. Wortel 7. Jane op Tarzan 8. Kiss