Dus ik dacht er is hier vast wel iemand die dit paard kent en foto`s van haar heeft van har jonge jaren toen ze nog in de sport liep.
Inmiddels is ze al een echte oma die regelmatig denkt dat ze pas 3 is.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCamino schreef:Waar schrijf je de entingen dan in als je geen paspoort hebt of ent je je paarden niet ?
Is het een idee om de chip te laten uitlezen en van daaruit kijken wat de gegevens zijn ???
Glossy227 schreef:@superpony ja ik ben door mijn eigen dierenarts doorverwezen door de kliniek omdat zij het niet aan durft om eraan te beginnen. Ze is bang dat ze andere tanden ook beschadigd en omdat ze de bovenste rij voortanden mist is ze bang dat het fout gaat met de spreider. Maar inmiddels ben ik terug gebeld door de kliniek en ze zijn wel bereid haar te behandelen zonder paspoort. Zolang ik maar formulieren laat invullen om een duplicaat aan te vragen.
cissy schreef:Raar dat de KNHS dan niks weet. Mijn QH die ook uit die tijd stamt staat ook bij de KNHS ingeschreven omdat er toendertijd nog niet zoveel paspoort instanties waren en de NQHA nog geen paspoorten uit gaf.
Chip zou toch geregistreerd moeten staan?
cissy schreef:Raar dat de KNHS dan niks weet. Mijn QH die ook uit die tijd stamt staat ook bij de KNHS ingeschreven omdat er toendertijd nog niet zoveel paspoort instanties waren en de NQHA nog geen paspoorten uit gaf.
Glossy227 schreef:cissy schreef:Raar dat de KNHS dan niks weet. Mijn QH die ook uit die tijd stamt staat ook bij de KNHS ingeschreven omdat er toendertijd nog niet zoveel paspoort instanties waren en de NQHA nog geen paspoorten uit gaf.
Ik bedoel niet dat de KNHS van niks weet maar dat ze niet echt bereid waren te helpen.
Overigens heb ik inmiddels via de NRPS ontdekt dat je ook een duplicaat paspoort kan aanvragen als het paspoort niet op jou naam staat.
cissy schreef:Officieel zou dat niet moeten kunnen, ivm fraude, dan zou ik ook een paspoort aan kunnen vragen voor jouw paard. Duplicaat paspoort wordt naar de laatst bekende eigenaar gestuurd. Dus als het paard niet is overgeschreven wordt het zoeken naar de laatst bekende eigenaar (bij de paspoort uitgevende instantie die jij dus niet kent/weet)