Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ragdollcat schreef:Wat kan hij allemaal?
Wat kan je er allemaal mee doen?
Wat is zijn stokmaat?
Is hij helemaal gezond en zonder ouderdomskwalen?
Ragdollcat schreef:Is hij ook erg braaf? want het is een hengst vertelde je hier.
En dat is hij.ironic__ schreef:Ragdollcat schreef:Is hij ook erg braaf? want het is een hengst vertelde je hier.
Super lief hij staat tussen 2 merries die ook verkocht worden, maar ik wil er echt 1 tussen de 80 en schijndoodEn dat is hij.
De merrie paint is ook geweldig maar gezien mijn gezondheid past dit mij beter.
Hij is echt 100% betrouwbaar ik ken hem dan ook al wat langer.
Ik wil echt niet dat hij verkocht wordt naar een ander, daarom nu serieus aan het piekeren.
troi schreef:Hmm een bosje bloemen eigenlijk. Vooral omdat je gezien zijn leeftijd er vanuit mag gaan dat je nog best wat medische kosten gaat krijgen. Heb je daar voldoende spaarpot voor?
troi schreef:Hmm een bosje bloemen eigenlijk. Vooral omdat je gezien zijn leeftijd er vanuit mag gaan dat je nog best wat medische kosten gaat krijgen. Heb je daar voldoende spaarpot voor?
ironic__ schreef:troi schreef:Hmm een bosje bloemen eigenlijk. Vooral omdat je gezien zijn leeftijd er vanuit mag gaan dat je nog best wat medische kosten gaat krijgen. Heb je daar voldoende spaarpot voor?
Het kost me niet veel hij komt thuis te staan, en als ik hem niet zou kunnen onderhouden had ik er ook niet over nagedacht.