Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Emm_ schreef:Ik heb ooit een les gehad bij Lone Star, was erg leuk toen, maar ik heb weinig verstand van western rijden. Volgende week heb ik een proefles bij van Buuren, ben heel benieuwd. Die bestaat nog maar heel kort, dus ik weet niet of je daar veel ervaringen mee gaat vinden.
Sonja schreef:Ga maar gerust naar de Lone Star, daar zit je goed.
Dat is inderdaad vaak niet het geval bij maneges die 'ook' western les geven.
BloemBloem schreef:Ik les bij Country Stables. Om de 2 weken priveles. Leuke stal.
Alleen zou ik zo graag sliding stops willen leren maken en daarvoor moest ik vertelde de instructrice van CS bij Lone Star zijn. Ik ga daar zeker snel een lea afspreken.
Volg alleen geen les van LS zelf, want krijg les van de eigenaresse van m'n bijrijdpaard.
) en heb daarna een half uur priveles gehad. Ik ben nog even blijven kijken bij een les na mij, waar iemand met meer ervaring in reed en had daarbij dezelfde indruk als mijn eigen les. Alles gaat ontspannen en duidelijk en de paarden zijn netjes aan de hulpen. Wat mij betreft dus echt de moeite waard om een proeflesje te gaan nemen.