Ik heb eigenlijk advies van jullie nodig
Ik vind western rijden erg leuk! ik ben hier in de zomer van 2013 mee begonnen met me eigen paard (Arabier). Maar al snel ging ze de trailer niet meer in (altijd al niet gewild, wel als ze thuis erin moest maar niet op andere locaties). Daardoor dus een jaar niet meer gelest.
Nou wil ik dolgraag weer gaan lessen en ben ik dat dus ook van plan om dat te gaan doen (op een manage paard dan). Maar nou zat ik te denken om een quarter horse aan te schaffen in het voorjaar van 2015. Is dit wel een slim idee? Ik zat al lang te denk om mijn pony weg te doen, en daarna dacht ik van waarom dan niet gelijk een quarter aanschaffen?
Ik weet vrij wel zeker dat ik verder wil met western en misschien dus ook later wedstrijden enz. Ik zat te denken aan een jaarling, omdat ik het wel leuk vind om zoon beestje zien op te groeien en zo'n sterke band te creëren. Ik heb ervaring met het zadel mak maken en kan daar ook denk ik gerust de manage erbij te vragen.
Maar wat denken jullie hiervan? Wat zullen jullie doen? Hebben jullie hier ervaring mee? Dan zal ik graag jou verhaal willen horen
Groetjes X