Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rumpleteaser schreef:Welke (type) wedstrijden rijd je?
Formeel staat natuurlijk nergens omschreven met welke jeans je kan en mag rijden. Zorg er vooral voor dat je jeans echt lang zijn. Zolang dat, als je rijdt en je been gebogen is, je jeans nog makkelijk op of over je hak heen valt.
Persoonlijk vind ik goede showchaps de investering waard. Maar dat is natuurlijk persoonlijk
Kirrr schreef:Als je vaak genoeg rijdt dan snap ja waarom rij jeans toch wel anders zijn.
Met gewone jeansbroeken (degelijke merken) doe ik nog niet half zolang als met cruel girl/wranglers.
Plus dat ze lang genoeg zijn en mooi over je boots vallen ook als je op paard zit, voor mij toch wel een must zijn.
essiedepessie schreef:Cassidy schreef:Ik heb een keer de fout gemaakt door met een jeans te rijden met dubbele naad aan de binnenkant van je broekspijp....ik heb het geweten.
Dat hoor ik wel vaker mensen zeggen.. ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad.
moet wel zeggen dat ik het liefste met mijn q-baby's rij.
xLianneZorro schreef:Ik heb sinds kort een wrangler en die bevalt me echt super goed, lekker dik ookHeb voorheen met een broek van de hema gereden, ging ook gewoon goed hoor! Maar merk wel verschil!
Als iemand er één te koop heeft waarin ik met mijn maatje 36 pas... Pb maar.
nu met een wrangler snappie