jammer dat ik nog niet oud genoeg ben! Anders was ik al onderweg
tweety_be
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-14 23:33
Bedankt voor de reacties
Ze zoeken echt alleen maar voor die periode iemand (van maart t/m juni 2014), daarna hebben ze reeds genoeg helpende handen. Tis dat ik nog met mijn studies zit, want ik ga normaal gezien zelf naar daar na mij examens, maar dat is dus pas eind juni.
Wauw, gave kans. Ik baal hier even behoorlijk van een drachtige merrie die 17 juni is uitgeteld, als dat nou een maandje later was geweest was de ticket al geboekt
Oh dit is een grote droom. Alleen hoe ga ik dit last minute regelen haha. Vliegticket heen en weer kost ook niet niks, en een beetje geld om daar ook nog wat te doen of te kopen zou handig zijn
Waarom ben ik werkloos en komen dit soort dingen altijd op het moment dat ik de tijd er voor heb maar niet het geld :c
Wauw... Gewoon precies wat ik zoek dit. Juiste land, hard werken met paarden, western (en dan ook nog één van de leukste takken uit de western).. Heel jammer dat dit vanaf maart is, ik heb in mei namelijk examens en zou daarna pas kunnen.
Zoeken ze voor volgend jaar ook nog mensen? Of een andere periode in dit jaar (voor als ik slaag, ik neem hoogstwaarschijnlijk een tussenjaar)? Of vallen minderjarigen sowieso al af?
Toen ik vorig jaar in april vloog hebben we zo'n 500 euro voor een retourtje betaald. Nu heb ik hier mijn eigen werk op een paardenranch en mn vriend dus blijf ik sowieso waar ik nu zit, maar afhankelijk van de locatie zou whoever is interested ook eens bij icelandair kunnen kijken. Die waren in mijn geval het goedkoopst maar vliegen helaas niet overal in Canada. Hou er ook rekening mee dat je eigenlijk een werkvergunning nodig hebt (WHP voor dit jaar zijn volgens mij al op) wil je in Canada komen werken tenzij je het land in gaat als toerist en dus verzwijgt dat je gaat werken. Zorg dan alleen wel dat zij t spelletje meespelen en je genoeg geld op je rekening hebt staan om het ook zolang als "toerist" uit te kunnen houden..