Ik heb heel lang zitten denken wat ik moet doen. Omdat er nu al verhalen los aan het komen zijn willen wij iedereen voor zijn. Gisteren (1 dec) hebben wij, na een verschrikkelijk ongeluk, onze 4 jarige quaterhorse merrie in laten slapen.Ik ben er nu nog kapot van en kan bijna niet geloven dat ze er niet meer is. Een stom ongeluk kan veel kapot maken zo zie je maar weer.
Nu zullen jullie wel denken wat is er gebeurt. Nou het volgende.Wij hebben op 30 november onze "Dixie"naar een trainer gebracht omdat ze wat moeilijk in de galop was. Niets aan de hand. Je verwacht ook niet dat je de volgende dag een telefoontje krijgt dat er iets verschrikkelijks gebeurt is. Wij in volle snelheid daar naar stal toe. En daar kregen we te horen dat ze stijgerde en achterover gevallen is. Ze is ongelukkiger wijze op haar hoofd terecht gekomen. Het gevolg is een schedelbasisfractuur.
Stom ongeluk waar niemand wat aan kon doen. Zeker de trainer niet. Wij leven nu sinds die tijd als een stelletje zombies. We kunnen het nauwelijks bevatten en hebben vooral veel verdriet.
Ronald en Anne-Marie
[/img]
Het zal je maar gebeuren