Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga gewoon naar een winkel toe. Koop een dagkaart ofzo die dan in de actie is en dan kan je zo een hele dag heen en weer reizen

lifaya schreef:je weet dat je vaak nog éxtra 21% BTW moet betalen over de grens he?
Daarbij kan je enkel combineren als het van dezelfde shop vandaag komt.
Dan kan je het zelf gewoon meenemen naar Nederland.
en dat was net weer een wat duurdere van 160 dollar Puckii schreef:Het naar de ranch laten verzenden had ik inderdaad ook al aan gedacht, maar dan heb ik weer het niet in kunnen lopen probleem. En ik wil niet 1 dag verspillen aan shoppen naar laarzen als in de vs pas blijkt dat ze niet passen.
Ik denk dat ik op goed geluk maar gewoon mijn eigen maat bestel. Mochten ze niet goed zitten kan ik ze altijd nog op mp gooien en heb ik nog genoeg tijd om nieuwe laarzen te zoeken
levertijd kan langer dan 2 weken duren alleen al vanwege de douane. Als je met een maand naar Amerika gaat heb je niet eens de tijd om ze in te lopen. Dan kan je het altijd beter daar naar toe laten sturen en voor die 10 daagjes op die ranch gewoon gebruiksschoenen dragen
Puckii schreef:$140 + verzendkosten (al gauw $50) + btw & douanekosten (nog eens €40 als je pech hebt) = minder goedkoop dan je denktAls de bestelde laarzen niet passen kan ik altijd nog in nl kijken. Maar ik vind €230 betalen echt te gek voor woorden als ik dezelfde laarzen voor $140 kan krijgen..