We zijn op zoek naar een stal waar ze western les geven, liefst in de omgeving van Amsterdam/Amstelveen, omgeving almere mag ook....
Zelf hebben we geen paarden dus er moeten wel "manege" paarden aanwezig zijn. Verder het liefst ook met binnenbak...
Ik weet het veel eisen, maar ik hoop dat iemand ons kan helpen, zijn nu al een paarden op zoek maar hebben nog niets gevonden....
) *staat mn paardje en les ik ook
*
dus dat voldoet aan je eis. Het ligt dicht bij het Amsterdamse Bos. Ik heb zelf een westernpony en les daar mee op de dagen dat ik wil. Er staan aardig wat westernruiters bij ons en sommige zijn op zoek naar bijrijd(st)er. Misschien kan je eens komen kijken en vind je een leuk paardje welke je mag rijden en waar je meteen op kunt lessen. 2 vliegen in 1 klap dus.
Voor mijn paardje ben ik ook op zoek naar iemand die hem wil rijden en er voor de volle 100% voor gaat.
Ik zoek een toegewijde bijrijd(st)er voor mijn western arabier merrie die bereid is te leren en aandacht en liefde aan mijn paard wil besteden... En als ik een leuke bijrijd(st)er vind dan staat het hem/haar natuurlijk altijd vrij om met haar te lessen... Kortom, als een dergelijke constructie je iets lijkt kan je me altijd een pb'tje sturen.
hahahaha. Als je miss djangogirl een pb stuurt waarin je haar verteld hoe en wat, dan heb jij een bijrijdster die gek is op arabieren!
EN op western
Ze vind arabieren namelijk leuker. Maar wie weet vind ze ze allebei wel leuk en heeft ze tijd voor 2 paardjes.
) dan zul je mij ook wel vaak zien want ik rijbij op zijn vriendin Quincy.....
En ja charene, TUURLIJK heb ik yank zijn vriendinnetje voorgesteld!! Dat kan ik toch niet vergeten?