Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hollywood86 schreef:Meerdere gerespecteerde juryleden verzorgen dergelijke clinics, dus niet iets wat enkel van de wran is.
billykid schreef:probleem is er niet,alleen zitten er hier in het noorden een paar wran-jury's en een heleboel wranruiters,dus leek het ons dan ook leuk om het door een wran-jury te laten doen,van de andere jury's kan ik er namelijk geen van allen.....
Sonja schreef:Hmmmzzz kweenie, maar volgens mij is Chris hier ooit mee begonnen, en niet de WRAN...
Ik heb zelfs al eens aan zon clinic bij hem meegedaan en das toch al jaren geleden.billykid schreef:quarterH schreef:je zou verwachten dat de wran zoiets juist zou aanmoedigen ipv tegenwerken???
zou je al zeggen,maarrrr het tegendeel is waar......
Broncoyboy schreef:De wranjury,s mogen geen zogenaamde wilde wedstrijden jureren,maar volgens mij,wel clinics geven, daar hebben nog veel mensen uitleg over nodig, want het regelboek word niet altijd goed gelezen. Dus, Billy, wist je trouwens dat Billy de kid een moordenaar was in het wilde westen,,ja ja granny weet het weer.afijn billykid is anders geschreven.....

Broncoyboy schreef:De wranjury,s mogen geen zogenaamde wilde wedstrijden jureren,maar volgens mij,wel clinics geven, daar hebben nog veel mensen uitleg over nodig, want het regelboek word niet altijd goed gelezen. Dus, Billy, wist je trouwens dat Billy de kid een moordenaar was in het wilde westen,,ja ja granny weet het weer.afijn billykid is anders geschreven.....