De plekjes zitten achter de voorbenen en zijn zo'n 2x2cm groot. Is dit een kwestie van de huid die hier wat harder moet worden of zo?
Weet iemand wat ik er aan kan doen/opsmeren?
Edit: krijg de afbeelding niet kleiner...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

My_Little_P schreef:Dat idee heb ik niet. Ik ga morgen ook voor het aansingelen eens de benen naar voren trekken om te kijken of het scheelt en of de wond dus door de singel wordt veroorzaakt of van de beweging ervoor.
My_Little_P schreef:Het gekke is eigenlijk dat ie al een maand of 3 in training is en het nu ineens gebeurt! Ik zal inderdaad eens uitkijken naar een andere singel en dit keer anatomisch (dacht ik een goeie te hebben...), want dit zint me voor geen meter
, maar zeker goed opletten)EsmeeLecluse schreef:ik word er gek van ik heb meestal een vriendje daar hou ik dan heel veel van en dan vraag hij wanneer is onze 1e kus nou die kreeg hij en 3 dagen later het is uit.
dus ben in Spanje was aan het chillen met vrienden en vriendinnen zo jonge vraagd mij ik zeg oke maar het was het zelfde maar dan maakte hij het niet uit maar ik wel want het werd toch niks dus dat vond ik wel jmmr maarjaa dus heb nu besloten WIL GEEN VRIENDJE MEER !![]()
Xjes Esmee