. Althans met Kokopelli. Ze vind het echt veschrikkelijk en dan gaat het weer eens goed maar over het algemeen doet ze het zonder plezier.Buitenrijden was ook geen optie want dat ging niet alleen. Ze heeft nu dit jaar haar 1e veulen gehad en sindsdien is ze wel veel rustiger geworden maar in de bak jakkie. loswerken vrijheiddressuur llongeren etc prima maar verder ....
Dus afgelopen zondag heb ik het zadel erop gegooit en zei Nou Kook we gaan een lekkere buitenrit maken met zijn tween. Als je normaal doet en niet met 110 km /uur in zijn achteruit de sloot in vliegt oid dan hoef je nooooit meer western te rijden dan gaan we mennen, en trektochten maken en kappen we met het hele western gebeuren.
Nou je raad het wel he daar ging madam sjok sjok sjok langs de weg 1x had ze de neiging en ik zei je weet wat ik heb gezegd he en daar ging ze weer sjok sjok sjok. We hebben heerlijk een rondje door de polder gereden en bij deze hou ik me aan mijn belofte.
Ik hoop straks met haar zoon Koko's Free Spirit (half Quarter) wel weer de draad te kunnen oppikken.
nou een brokje nutteloze info misschien
maar wou het even kwijt .