Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blanket schreef:De beschrijving van je merrie klinkt leuk. Maar.. ze is "al" 7, voor zover ik weet is ze niet uitgebracht op wedstrijd, op het filmpje loopt ze niet in frame en de twee hoofdfoto's laten ook nog veel aan de verbeelding over. Men stelt meer eisen dan alleen leuk. Ik weet niet wat je vraagprijs is.. maar zeker in de huidige financiële markt zou ik er niet meer dan een duizendje of 5 voor geven.
!
MissPippin schreef:Bekend probleem will, mijn 3 jarige staat ook nog te koop. Zijn nu maar begonnen met zadelmak maken....
hollywood86 schreef:Mijn paard is al oud en bejaard, moet je nagaan wat ik daar dan wel niet kan voor vragen als ik jouw redenatie volg. In mijn paard zit immers al meer dan 15 jaar pensiongeld iedere maand, waardevol paard heb ik dan
Precies, als je uitgaat van het terug verdienen/terugverkrijgen van je kosten bij de verkoop van een paard dan kom je toch echt bedrogen uit!
) en heeft enkel de shetlanders in de boomgaard als buren. Ikzelf heb geen wedstrijd ambities meer zodat ik voor mijzelf en mijn kinderen aan het uitkijken ben naar braaf recreatie paard, het liefst western getraind omdat mijn kinderen (al 4 jaar) en ikzelf (sinds 1.5 jaar) westernles(reining) krijgen. Immers ook mijn boys hebben geen zin in wedstrijden .... ze vinden het rijden gewoon leuk. Voor ons volstaat dus een leuk, braaf recreatie familiepaard (aandacht genoeg dus!).
Bovendien zit je ook nog met het uiteindelijke overlijdensverdriet!