vaughane schreef:sliding schreef:Het is wel terloops genoemd, maar er is niets concreets over gezegd.
Er is wel degelijk iets over gezegd! Dat er een meningsverschil zou zijn, is
volgens mij wel wat zwaar uitgedrukt. Wat er gezegd is, is dat het erg jammer was dat de andere verenigingen binnen de FNW al gezamelijk een wedstrijdverdeling over het jaar hadden opgesteld, zonder dat de WRAN hierbij betrokken was. Dat is toch gewoon een kort en duidelijk stukje uitleg, waarover niets meer te zeggen is. Gewoon kort en bondig. Zal ook wel in de notulen komen.
Ik zeg toch, dat het terloops is genoemd.
Er is in elk geval niet uitgebreid over gesproken, dat noem ik inderdaad "kort maar bondig" (terloops dus
)
vaughane schreef:Verder wil ik bij deze alle bestuursleden hartelijk bedanken voor al het werk dat ieder heeft gedaan het afgelopen jaar! Het is allemaal vrijwilligerswerk waar enorm veel tijd in gaat zitten en met een enorme verantwoordelijkheid. Ik vind dat het werk van deze vrijwilligers vaak wordt ondergewaardeerd. Het voortbestaan van een vereniging is afhankelijk van het bestuur. De WRAN is de grootste westernvereniging in Nederland, waarvan het aantal leden al jarenlang ongeveer even groot is. En dat ondanks de crisis! Ze doen dan toch echt wel iets goed!!! Het is voor sommigen leden, maar ook oud-leden (wat hebben die nu nog met de vereniging te maken, als ze toch geen lid meer zijn) heel makkelijk om bestuursleden als pispaaltje te gebruiken (vooral lekker pseudo-anoniem via bokt) en te vergeten dat het bestuur zo goed mogelijk probeert om de belangen van alle leden te behartigen. Dan kan het inderdaad gebeuren dat de persoonlijke mening van enkele leden of een groepje minder serieus wordt genomen. Vandaag bleek een paar keer dat de inbreng van een lid wel serieus werd genomen door het bestuur, maar dat de meerderheid van de andere aanwezige leden er geen (persoonlijk) voordeel in zag of er niet op reageerde. Het bestuur nam in die gevallen de mening van de aanwezige leden over. In plaats van bestuursleden af te zeiken, kan je ze ook eens een pluim geven voor wat ze wel goed doen. En ze doen heel veel dingen echt heel erg goed. Petje af!!!!
Ik heb geloof ik heel wat gemist.
Ten eerste is het bestuur naar mijn weten niet aangevallen tijdens de ALV.(of ik heb nog iets gemist)
Alleen werd steeds om uitleg gevraagd en daarover gaf men dan een mening en stelde men vragen.
Niets mis mee toch? alleen herhaalde de voorzitter zich steeds.
Het frustrerende was dat er niet goed geluisterd werd naar wat de aanwezigen zeiden.
En daar ontstonden dan ook de discussies door.
En er is toch niets mis met een discussie, als er maar geluisterd word naar de ander zodat je er allemaal wijzer van wordt?
Natuurlijk is er waardering voor wat het bestuur doet, maar dat heeft er toch niets mee te maken dat er vragen gesteld worden over de voorstellen?
Citaat:
Vandaag bleek een paar keer dat de inbreng van een lid wel serieus werd genomen door het bestuur, maar dat de meerderheid van de andere aanwezige leden er geen (persoonlijk) voordeel in zag of er niet op reageerde. Het bestuur nam in die gevallen de mening van de aanwezige leden over.
Ik heb maar even mijn man gevraagd, want ik heb het idee dat wij op een andere vergadering zijn geweest.
Wij hebben dat zeker niet zo ervaren.
Citaat:
(vooral lekker pseudo-anoniem via bokt)
Sorry, maar ik zie ook weinig informatie in jouw profiel.
Of dat zie ik ook weer verkeerd.