Ik rijd inmiddels alweer 12 jaar paard, en heb tot nu toe altijd met plezier engels gereden. Op dit moment rijd ik op een stal vlakbij waar ik woon, en daar krijg ik ook les. Ik vind het heerlijk om paard te rijden maar ik mis op het moment een beetje de uitdaging, en de mogelijkheden om nog echt nieuwe dingen te leren

Het lijkt mij al lange tijd leuk om eens kennis te maken met het westernrijden, en daar wellicht mee door te gaan als het inderdaad zo leuk is als het me lijkt! Ik woon echter in de middle of nowhere bovenin de provincie Groningen (in de buurt van o.a. Zoutkamp, Lauwersoog, Ulrum, Leens, Kloosterburen, Winsum) en een paard (of een stal waar lesgegeven wordt) is hier helaas lastig te vinden. Ik heb de lijst in de sticky al bekeken maar dat is voor mij allemaal te ver weg helaas. Ik beschik wel over een auto, maar het is voor mij niet haalbaar om een heel eind te rijden.
Ik ben dus op zoek naar een stal, of gewoon iemand particulier, waar ik zou kunnen kennismaken met het westernrijden
Wie o wie kan mij helpen of heeft tips?
Groetjes,
Lisanne