Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarinG schreef:Toch is het wel een raar argument, 'vanwege het zitten in de reining back-up en de kans dat hij er daardoor op gaat staan'. Want je ziet vaak genoeg dat juist tijdens de proef het paard op zijn (te lange) staart gaat staan. Dat wat je de hele tijd probeert te voorkomen gebeurt juist dan. Voor reiners die erg gaan zitten zeg ik, staart korter!
) quarterH schreef:hahahahahahaha!!!!
dit was toch een grapje he?
(leert i misschien meteen zn staart stil te houden)
iemand die ik ken zegt dat je de staart nooit moet invlechten omdat hij zich slaat bijv. om vliegen te verjagen en dan zichzelf een harde tik geeft net als een zweep.
Dromy16 schreef:nou eigenlijk nietiemand die ik ken zegt dat je de staart nooit moet invlechten omdat hij zich slaat bijv. om vliegen te verjagen en dan zichzelf een harde tik geeft net als een zweep.
Als hij met toevallig raakt met een zwiep van zijn staart, doet een vlecht toch echt veel meer zeer dan een staartzak 
) KarinG schreef:Toch is het wel een raar argument, 'vanwege het zitten in de reining back-up en de kans dat hij er daardoor op gaat staan'. Want je ziet vaak genoeg dat juist tijdens de proef het paard op zijn (te lange) staart gaat staan. Dat wat je de hele tijd probeert te voorkomen gebeurt juist dan. Voor reiners die erg gaan zitten zeg ik, staart korter!
essiedepessie schreef:ik moest vandaag even huilen trouwens, ik had hem los want ze was vrij, en hij is echt flink kort geknipt ver boven de kogel, maar ze wist toch met spelen een hele pluk eruit te trekken!
Dromy16 schreef:Maar doet het geen pijn als het paard zich er dan mee slaat?