Ik weet niet of ik het hier neer moet zetten of op eenmaal andermaal, maar aangezien alle westernmensen hier komen en niet allemaal op EA post ik het toch hier.
Mijn planning is om volgend jaar dan eindelijk een eigen paardje te gaan kopen en ik ben me nu alvast aan het orienteren.
Ik ben op zoek naar een paardje wat in ieder geval de basis al kent.
Aangezien ik zelf ook nog een hoop moet leren, heb ik ook liever een paardje wat het meeste al kent.
Groen op groen is voor mij niet zo'n goeie combinatie
Het mooist zou zijn als ik een paardje kan overnemen van iemand die overstapt naar een quarter.
Hebben jullie nog tips, adresjes, waar moet ik allemaal op letten bij de aanschaf van een paardje, prijsklasses etc. ?
Ik zie op marktplaats ook veel verschillende prijsklasses.
Zo heb ik een super mooi paardje gezien van 3,5 voor 900 euro. Haar moeder is een arabier..
Ik vind dit niet duur. Paardje is licht aangereden. Ik vraag me dan af is er niets mis met dit paardje. Als ik het vergelijk met de andere paardjes die daar te koop staan, die zijn een stuk duurder.
Bedankt alvast.
Groetjes Marcella
En het is natuurlijk ook heel erg aan te raden, dat je (als je er eenmaal één hebt gevonden)
,en je zoekt eigenlyk een paardje die alles kan en perfect loopt etc.,dat snap ik hoor,maar dan
het paardje mag niet te duur zyn,ong.900 euro,ben ik nou gek ,of is zoiets een spotprysje.ik wens je veel succes by je zoektocht.
ik neem aan dat als iemand een paardje verkoopt,dat je dan niet tegen de koper zegt,allee,laat hem nog maar een jaartje staan,we zien wel eens wanneer je hem komt halen.