Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dazzy schreef:ik denk altijd maar tegen zulke personen, liever dat jij het zegt dan 1 met vol verstand

Of gewoon ene oor in, andere eruit haha)
ik weet het!

VivaLaVida schreef:Vuurneon: dat is nou precies waar ik me aan irriteer. Snap het zelf ook niet. Comfi zadel, vind ik eigenlijk wel meevallen. Mijn zadels zijn harder dan menig dressuur zadel! lange teugel bereik je pas na lange training., je paard verzamelen zonder teugelcontact is nog niet zo makkelijk. Ontspannen, vrij gevoel? Nee gewoon harde training, waarna je zelf ook moe bent en je paard zich goed in het zweet gewerkt heeft.
zo kijk ik er tegen aan... heb altijd het gevoel alsof mensen denken dat western rijden niks voorstelt terwijl het keihard werken is. en daar kan ik me zo aan irriteren!
Gotta work on thatik weet het!
Niet alles persoonlijk aantrekken, zoveel mensen, zoveel meningen
En zolang ze niet té aanvallend zijn, gewoon lekker laten waaien. Toen een voorbijganger zei dat ik mijn pony aan het mishandelen was doordat meneer een fikse tik kreeg, beet ik ook even toe dat het wel 600 kilo tegenover 60 kilo was... dus 3 keer raden wie het meer zou voelen als het mis ging
Ze waren overigens wel gelijk stil...
)