ik ben op zoek naar een paar nieuwe broeken om mee te rijden maar als ik op de webshops kijk zijn het allemaal dames modellen wat is een goed merk en model voor een man??
Wrangler durable bij de Wehkamp,bootcut model, dus geen Texas, kost 54 euro.
dropje2
Geplaatst: 10-07-11 18:16
Bij de Welkoop heb je prima spijkerbroeken voor heren, ook lange maten! Kosten Euro 29,95.... succes!
cowboyberend
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-11 18:20
die van de welkoop had ik aan met het werk ,maar waardeloze broeken , altijd de rits stuk .
die van de wehkamp zal ik eens proberen
dropje2
Geplaatst: 10-07-11 18:24
CBB: Ik heb ze al heel lang, nooit problemen mee
Misschien zit er iets te strak (een klein buikje bijvoorbeeld?)
cowboyberend
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-11 18:33
ik heb totaal 6 stuks gehad maar allemaal het zelfde en mijn vader had dat ook
SusanW
Geplaatst: 10-07-11 19:28
Klopt hoor, hier ook altijd problemen met de rits Broek nog lang niet versleten, maar kan weer weg vanwege defecte rits Maar ik dacht eigenlijk dat die 'ouderwetse' hoge wranglermodellen herenbroeken waren? Die verkoopt de Oregon Trail Tack Store.
kensha
Geplaatst: 10-07-11 19:34
Gewone spijkerbroeken?
Die haal ik gewoon bij de schoenen reus van 20 euro per stuk.
cowboyberend
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-11 19:36
nee niet gewone spijkerbroeken maar speciale spijkerbroeken om mee te paard rijden
Voor mannen blijft de Wrangler 13mwz toch de ultieme spijkerbroek, eventueel de slimfit mocht je een klein kontje hebben.
CherokeeChum
Geplaatst: 10-07-11 21:50
Dat ziet er toch niet uit,zo'n broekband onder je oksels.En het zelfde gedoe met die ritsen. De Dayton van Wrangler is ook fijn maar bijna niet meer te krijgen. Is tenminste niet zo'n panty model.
SusanW
Geplaatst: 10-07-11 21:55
CherokeeChum schreef:
Dat ziet er toch niet uit,zo'n broekband onder je oksels.
Ik dacht dat mannen dat niet zo belangrijk vonden
johantimpen
Geplaatst: 10-07-11 22:07
cowboyberend schreef:
nee niet gewone spijkerbroeken maar speciale spijkerbroeken om mee te paard rijden
Nou gewoon slim fit van wrangler Is toch niet zo moeilijk ?
Nou gewoon slim fit van wrangler Is toch niet zo moeilijk ?
lijk ik daar slanker door johan??
JohnnyReiner
Geplaatst: 11-07-11 08:53
crazycactus schreef:
Voor mannen blijft de Wrangler 13mwz toch de ultieme spijkerbroek, eventueel de slimfit mocht je een klein kontje hebben.
Ik heb er 1 thuis maar vind die broeken waardeloos zitten. Veel te hoog, heb het gevoel dat ik in een corset ofzo zit ingesnoerd.
Maar het is natuurlijk heel persoonlijk wat je lekker vind zitten. Zelf rijd ik met Wrangler Dayton. Daar is bijna niet meer aan te komen. Ook bootcut is voor mij een must, die smalle pijpen vind ik persoonlijk niks.
Via internet bestel ik niet meer, heb ooit een paar Wranglers in de USA besteld, geen van de 3 zat lekker, heb er 1 gratis aan de buurman gegeven.
De voorkeur geef ik aan en wat dikkere spijkerstof en bootcut. Tegenwoordig ga ik weer helemaal naar Amsterdam voor spijkerbroeken om te rijden, die haal ik bij het Werkmanspaleis op de Nieuwendijk. Omdat ik vaak alleen Wrangler wil.
Het blijft lastig, voor ons mannen. Zo een rare maat heb ik niet vind ik, L34W32.
Ja, maar het is ook, die hebben smalle pijpen dat vind ik niet lekker zitten om je boots.
cowboyberend
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-11 09:06
bij de silverranch verkopen ze volgens mij Continental hoe zitten die dan?
crazycactus
Geplaatst: 11-07-11 09:10
Ge_Braadslee schreef:
Ja, maar het is ook, die hebben smalle pijpen dat vind ik niet lekker zitten om je boots.
Vind je die smal??? Ze zijn toch echt bootcut hoor.
SuperrrPaint
Geplaatst: 11-07-11 09:22
Ik ben ook lang aan het zoeken geweest, maar de cinch dooley vind ik helemaal top! Zitten wat lager dan die wranglers die bijna tot je oksels komen;)
JohnnyReiner
Geplaatst: 11-07-11 09:34
Nou, misschien vergis ik mij, want die MWZ hangt achter in de kast en ik heb die maar 1 keer aangehad, geloof ik en die is geen bootcut. Die kwam uit de USA die MWZ. Het is dus een 13MWZ, ik zie je hebt ook 47MWZ.
Overigens ben ik wel benieuwd naar Berends zoektocht naar de broeken, want kan wel wat tips en gebruikservaring gebruiken. De Wrangler Daytons die ik heb zijn echt bijna tot op de draad versleten.
Wrangler Dayton is een, heupbroek, zeg ik dat goed ?
Dayton wordt niet meer gemaakt helaas. Hier nog wel een winkel die ze in maatje 36 en 31 heeft, lengtemaat zou ik moeten kijken.
SusanW
Geplaatst: 11-07-11 14:03
Best raar dat ze die slim fits (die bijna niemand mooi vindt) overal hebben en dus nog volop maken en die Dayton die dan fijn is, uit de productie halen
JohnnyReiner
Geplaatst: 11-07-11 15:45
Ja, dat snap ik nu ook niet, overigens gingen de 2 USA Daytons langer mee als de laatste "made in poland" Dayton, die van een dunnere spijkerstof was gemaakt. Een jaar geleden zag ik er 1 in Eindhoven, stom, niet gekocht, was nog een zwarte ook.
Dus als iemand een goeie Wrangler bootcut weet, die model Dayton kan vervangen, ben ik daar wel benieuwd naar.
Misschien niet helemaal on topic, maar kousen vind ik ook een probleem. Zelf draag ik voetbalkousen in de boots. Ik weiger om die wybertjeskousen aan te trekken. Stel je voor, ik krijg een ongeluk, kom in het ziekenhuis, ze trekken mijn boots uit en wat zien ze...... Heb een paar van Ajax, maar ook van de Bristol.
Maar goed, het ging over herenspijkerbroeken.
Die Wrangler Durable is bootcut ok, maar is het ook een lage broek ? Niet zo een die 30cm boven je navel komt ?