Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Enige verdieping zou niet verkeerd zijn voor je ergens binnenstampt.
Sonja schreef:Wat voer je 'm en onder welke omstandigheden wordt 'ie gehouden?

Sonja schreef:Klinkt als een prima voer en ook voldoende. Alleen ff oppassen met die extra zemelen, die trekken je calcium/fosforverhouding sxheef als je niet uitkijkt.
Enige wat meteen opvalt is toch het gebrek aan beweging. Spieren hebben beweging nodig om te groeien. (dat het ook voor de rest van zijn lijf beter is lijkt me duidelijk, maar ik snap je buitenzetdilemma)
Als je geen halterplannen hebt, zou ik dit voerschema gewoon aanhouden en de tijd z'n werk laten doen ipv supplementen toe te gaan voegen.
XoNo schreef:Quartel: misschien kun je eens een bloedje laten tappen bij hem. Uit urine kun je ook maar het eea aan informatie halen. En het slepen klinkt meer als een lichamelijk probleem dan een voedingsprobleem.
En ook ik vind de beweging voor een 2 jarige best beperkt...ik neem aan dat je nog niet met hem werkt en dan is een uitloopstalletje niet voldoende, daar komen geen spieren van, maar van een supplement ook niet. Dat werkt ook alleen icm beweging.

Wel erg jammer dat hij nu nauwelijks naar buiten kan, van beweging groeien ze nl. ook, maar wel heel logisch; ik zou het risico ook niet nemen en hoop dat de gestoorde die daar rondloopt heel snel gepakt wordt.