Ik ben op zoek naar een goed adres in omgeving Eindhoven waar ik westernles zou kunnen hebben op een paard van daar. heeft iemand goede tips? Ik heb nooit western gereden. alleen op hoger niveau in de dressuur en springsport maar ben nu heel benieuwd naar western. Zag een adres in Hoogeloon wat misschien wel iets zou kunnen zijn. heeft iemand daar ervaring mee?
Ik geloof dat ze op de manege in Eersel ( pck) western les geven. Hoe goed of slecht die is weet ik helaas niet.
Traiectum
Geplaatst: 25-01-11 13:49
Ik les bij Sylvia van Grimbergen, www.westernridingveldhoven.nl. Ik ben zelf na 20 jaar omgeschakeld van dressuur naar western, en bevalt prima!
xShellie
Geplaatst: 25-01-11 13:51
Starreiners in Sterksel (http://www.starreiners.com), toen ik begon met western rijden heb ik mijn eerste lessen gehad van Enrst Claassen en dat ging heel goed. Hoogeloon zou je ook kunnen doen, maar dan kun je wel het beste een les nemen bij Wim Vervecken en niet bij Alexandra vind ik..
Ik geef les op de Bright Stables in Valkenswaard (of als mensen de beschikking hebben over een paard en een eigen locatie bij de mensen thuis, rondom Eindhoven). Ik heb 2 paarden ter beschikking om lessen te geven: Een hele brave lieve merrie, vooral voor de ietwat angstige beginnende ruiter en mijn eigen hengst, die ik ook show op de diverse NRHA wedstrijden.
Voor wat meer informatie kan je altijd contact opnemen of eens op mijn site kijken!!
Groetjes,
tusse
Geplaatst: 25-01-11 21:16
www.starreiners.com , goede lespaarden, duidelijk onderricht en goede, eerlijke instructeur, waar voor je geld!
paafke
Geplaatst: 26-01-11 15:44
Miranda Bouterse in Someren Heide. Ik weet niet of je meer reiningles of de pleasure kant op wilt met lessen, maar Miranda is heel allround...
@git op pck geven ze inderdaad western les maar voornamelijk op je eigenpaard.. Omdat er zeer weinig manege paarden geschikt zijn voor de westernlessen..
venhorst is echt te ver voor mij. Ik heb het geprobeert bij Wim Vervecken maar die had het op het moment heel druk waardoor hij geen tijd had voor nog een lesklant erbij. even verder zoeken dus..
Cowhorse7
Geplaatst: 31-01-11 19:40
wat is ver?? ik rijd vanuit drenthe naar venhorst...... (maar ik ben ook niet helemaal wijs.. .) t is wel een aanrader hoor!