Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ashleytjuhh schreef:ik heb eigenlijk nog nooit iemand western zien rijden met een pessoa bitje als ik mijn western spullen er op heb liggen hangt er bij een S-Shank in
Pessoa bitjes zie je meer voor sterke paarden met springen en op buitenritten zie je ze vooral
_Melanietje_ schreef:Ashleytjuhh schreef:ik heb eigenlijk nog nooit iemand western zien rijden met een pessoa bitje als ik mijn western spullen er op heb liggen hangt er bij een S-Shank in
Pessoa bitjes zie je meer voor sterke paarden met springen en op buitenritten zie je ze vooral
ik bedoel geen bit maar een pessoa als bijzetteugel of heb ik het misschien verkeert geschreven
ik dacht al 
Anya schreef:ze bedoelt passoa neem ik aan.
Ik gebruik tussen de voorbenen en langszij vooral, de hoogste stand is voor een westernpaard vanzelfsprekend niet echt voor de hand liggend. Dergelijke oprichting wil je juist niet realiseren.
Anya schreef:ze bedoelt passoa neem ik aan.
Ze schreef het dus goed, alleen het woordje teugel miste. 
Ik vind de passoa niet erg sterk
Mijn paard had even paar dolle blije sprongen en toen had ik al een kartrolletje kapot, nu gebruik ik tijdelijk een gewone longeersingel met bijzetteugels en dat gaat ook goed
)