Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alleen kan ik eigenlijk de 26ste niet. Ik wil wel proberen om m'n dienst (dierenambulance) om te zetten, hoop dat dat lukt want we zitten met een schreeuwend tekort aan vrijwilligers. Als ik het voor elkaar krijg stuur ik wel een pb'tje. Zijn er nog kosten aan verbonden en zo ja wat zijn die kosten?
Ik was een beetje onzeker bij het longeer omdat ik in het diepe was gegooid toen ik voor het eerst een paard moest longeren...dat was mijn bijrijdpaardje (ik puur beginner toen) en hij was ziek geweest dus de mensen van stal zeiden dat ik hem maar even moest longeren...dus ik vroeg of ze even mee wilde komen om met uit te leggen hoe het uberhaupt moest (had nog nooit van mijn leven een paard gelongeerd toen...) maar ik moest het eerst maar zelf proberen...dus ik de bak in, doe het hek dicht, laat de lijn een beetje vieren...en steigeren dat ie deed!!! Arghhh...om vervolgens als een debiel om me heen te gaan galopperen en niet meer te stoppen...daar stond ik dan...alsnog hulp gekregen natuurlijk, maar ik had het gelijk wel gezien met dat longeren...
Ik deed het wel, maar niet van harte...dus toen ik mijn eigen puk had gekocht kon ik haar niet eens lekker longeren, kwam er toch een beetje onzekerheid naar boven denk ik...dus met Marieke mee en een les gehad van Jan en echt waar, nooit meer problemen gehad, vind longeren nu erg leuk...
(Is maar goed ook want ik mag niet rijden op het moment...
)
)
)