Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

chipieke schreef:Ik vind dat het prima kan. Ik ken meer dan 1 persoon die voor een appel en een ei een supergoed paard gekocht hebben.
Maar die zijn wel allemaal zo slim geweest om klinisch te laten keuren en foto's te laten nemen!
Kennis van mij daarentegen heeft een paard gekocht van €36.000, NIET laten keuren en nu, 6 maand later, staat het paard er als weideversiering door achtergestoken medisch verleden...

dofuzz schreef:inderdaad een spotprijs en als het puur om recreatief te rijden is zou ik niet eens laten keuren.
je kan niet verwachten dat een 16-jarige fokmerrie nog een lenteveulen is en de prijs is een prikkie. je kunt niet verwachten een rolls royce te kopen voor de prijs van een skoda, dus ga ervan uit dat het een Skoda is, en dan is die de investering van de keuring niet waard. moest de prijs nou 25.000 of meer zijn is dat een heel ander verhaal.

BlackZelda schreef:chipieke schreef:Ik vind dat het prima kan. Ik ken meer dan 1 persoon die voor een appel en een ei een supergoed paard gekocht hebben.
Maar die zijn wel allemaal zo slim geweest om klinisch te laten keuren en foto's te laten nemen!
Kennis van mij daarentegen heeft een paard gekocht van €36.000, NIET laten keuren en nu, 6 maand later, staat het paard er als weideversiering door achtergestoken medisch verleden...
Een paard van 36.000 euro en dan niet laten keuren???????? Onvoorstelbaar!
Sorry, was even offtopic