Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dapperdier schreef:WRAN regwl boekje 506 zegt: mag de ruiter het paard en/of zadel met de handen niet aanraken op straffe van diskwalificatie
Dus je broek wel, maar ik zou niet met je hand in je zak of in je riem rijden, dat straalt niet het juiste beeld uit. Maar laat je je hand op je bovenbeen rusten zou dat geen probleem moeten zijn.
Ik kan me VOLLEDIG bij westex aansluiten! Dat pistoolhandje heb ik ook hahah Iemand heeft me al eens een klappertjes pistool gegeven haha. Ik rij nu met romal zodat mijn hand iets te doen heeft!
RaichuHollow schreef:Je mag je hand neerleggen, maar hij moet daar dan tijdens de gehele proef blijven!
Vera schreef:In de pleasure is het het beste om je hand rustig te laten hangen (geeft een relaxed beeld) en in de horsemanship houd je je arm zo'n beetje gebogen voor je buik.
Reining is hierboven al besproken

RaichuHollow schreef:ik had het nog even nagevraagd, maar dit mag dus alleen als je een medische reden hebt. Dus wanneer jij last van je nek kan krijgen ,als je je arm laat hangen, door eerdere operaties, dan mag het. Dit moet wel op paper staan van een dokter.
Dus ik had het verkeerd!
Miss_Malfoy schreef:En iedere keer als ik deze titel lees, denk ik toch echt aan iets totaal anders dan paardrijden.