Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Karolien_ schreef:Als totale leek op het gebied van pleasure (ik rijd alleen engels) kan ik dit filmpje waarschijnlijk niet zo waarderen als jullie, maar het is duidelijk dat dit paard talent heeft voor wat het doet en dat het een heel goed getraind paard is.
Wat ik me afvroeg is of deze paarden in de training ook altijd zo lopen of dat ze dan ook eens echt actief voorwaarts worden gereden. (Ik ben alleen nieuwsgierig hoor, dus niemand hoeft op de kast te klimmen.)

Karolien_ schreef:Als totale leek op het gebied van pleasure (ik rijd alleen engels) kan ik dit filmpje waarschijnlijk niet zo waarderen als jullie, maar het is duidelijk dat dit paard talent heeft voor wat het doet en dat het een heel goed getraind paard is.
Wat ik me afvroeg is of deze paarden in de training ook altijd zo lopen of dat ze dan ook eens echt actief voorwaarts worden gereden. (Ik ben alleen nieuwsgierig hoor, dus niemand hoeft op de kast te klimmen.)
", het is inderdaad dat we dit in het engels niet zo willen.
. FlyingHigh schreef:Rob_H schreef:Maar dit is inderdaad pleasure op zijn best,mij doet een film normaal heel weinig.Maar dit is zo geweldig mooi.
Vind de 2 jarige class eigenlijk nog het beste en mooiste.
, lekker ding ben je toch!