Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rare mensen heb je soms
En een wit paard is ook áltijd het paard van sinterklaas!
En een zwarte met witte ster op t hoofd is ook Áltijd black beauty!
.
, dan hebben ze tenminste een héél klein idee
. Laat ze voor de rest maar denken dat ik al schietend achter een postkoets zit in de woestijn
. 

. Ik krijg ipv vooroordelen dan alleen maar vragen van mensen die oprecht geinteresseert zijn wat Amerikaanse Dressuur nu eigenlijk inhoudt

Cassidy schreef:zegt dat je Amerikaanse Dressuur rijdt.

Margee schreef:]Ach... als je verteld dat je paardrijdt, beginnen ze ook over Anky van Grunsven.... Dat is pas erg....
(die durft niet eens buiten te rijden!)

)

spatter schreef:adrienne net alsof dat pinquinpakje zo normaal is

quarterH schreef:ik laat ze dan GOEDE filmpjes zien op youtube ofzo van wat het is.
ik vind het erg vervelend dat men denkt dat western beetje vrijetijdsrijden is met een makkelijk zadel en 'zo'n lekkere lange teugel'.
daar heb ik meer problemen mee
Bloempjeh schreef:quarterH schreef:ik laat ze dan GOEDE filmpjes zien op youtube ofzo van wat het is.
ik vind het erg vervelend dat men denkt dat western beetje vrijetijdsrijden is met een makkelijk zadel en 'zo'n lekkere lange teugel'.
daar heb ik meer problemen mee
En iedereen rijd natuurlijk met de meest gruwelijke bitten, want een normaal trensje hoort niet bij western...
En de welbefaamde sporen natuurlijk, ze kennen alleen de variant van 8 cm doorsneden en 4 cm prikkers volgens mij... iets met een klein wieltje is gelijke wannabe-dressuur...