Alleen ik kan geen western is er hier iemand die western kan en mij wilt helpen?
Ik woon in Eck en Wiel
Xx-Kelsy en (_)(_)-Bill
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

HumbleTalent schreef:Een tweede singel bij een westernzadel wordt eigenlijk heel weinig gebruikt.. De singel hoort losjes te hangen onder de buik van het paard. Als je hem te strak aansnoert heb je 9 van de 10 keer een bokkend paard tot gevolg.
Een tweede singel wordt voornamelijk gebruikt bij de koeien onderdelen waarbij koeien met een lasso aan de knop worden gebonden. De tweede singel voorkomt dan dat het zadel naar voren helt door de druk van de koe aan de voorkant van het zadel..
Ik denk dat je de tweede singel er wel af kan halen..
, vind het een leuk shetje, en westernshetjes zijn dan weer helemaal schattig!Rumpleteaser schreef:Wat leuk, dat is Bill!!! Die komt bij ons vandaan! Lone Star Western Stable.
Zijn maatje Bob staat nog bij ons, kijk maar eens op www.lonestar-westernstable.nl/Fotoboek.html
We hebben nu nog twee western-shetjes, staan erg leuk!
Hoe is het met Billie? Hij heeft bij ons in de les gelopen en ook wel eens voor een karretje gestaan.
Wist je al dat-ie uit een blikje kan drinken...?
Der zitten veel mensen van lsws hier..