Ik zag in de Sticky al een lijstje met "westernmaneges" maar bijna geen enkele daarvan (bij mij in de buurt) heeft een website, en ik kan daarom weinig vinden over of ze uberhaupt lessen geven aan mensen zonder eigen paard, wat de kosten zijn, de ervaring van de mensen die de lessen geven etc. Het is daarom onmogelijk om te vergelijken waar ik het best terecht kan voor een les.
Daarom hier mijn vraag: Waar kan ik terecht voor een goede eerste westernles in de omgeving van Arnhem (of bereikbaar met OV)?
Over mijzelf:
21 jaar, tot 2 jaar terug een eigen pony t/m M2 dressuur wedstrijden gereden. Nu heb ik een (groen) bijrijdpaard dat springgericht wordt gereden door een prof springer en ik train haar dressuurmatig. Ongeveer 10 jaar rijervaring waarvan ongeveer 8 met eigen paard/bijrijdpaard. Al met al val ik er dus niet zomaar af, maar met western heb ik totaal geen ervaring.
Ik kan mijn bijrijdpaard niet meenemen en zoek dus een stal waar ik met een manegepaard een les kan rijden. Verder reis ik met OV dus een beetje bereikbaar is wel fijn. Ik ben bereid een eindje te reizen