Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
), ruimte is voor de paarden om te ontspannen (paddocks, stallen) voor de paarden die veel onderdelen starten, i.p.v. dat ze op de trailer moeten staan o.i.d, waar deskundigen rondlopen (misschien diezelfde toezichthouders) die kunnen beoordelen of een paard gezond is, loopt enz, het aantal te starten onderdelen per paard misschien zelfs een maximum heeft, de inrij-tijd aan een maximum is verbonden (bijvoorbeeld voor iedere deelnemer iets van 20 minuten voor zijn start) en de consequenties op overtredingen van deze niet al te lachwekkend zijn, dát zou er één zijn waar ik het leuk zou vinden om te gaan kijken / deelnemen. 
)
Rob_H schreef:Had toch wat meer van je verwacht DD![]()
80% van wat je aangeeft is basic.

sflj schreef:Eéntje waarbij in ieder geval duidelijk het welzijn van de paarden bovenaan staat.
Als ik op een wedstrijd kom kijken/deelneem waar duidelijk herkenbare toezichthouder(s) op het terrein en inrijbakken zijn (die zich dus niet stilhouden wanneer ze iets zouden moeten opmerken), ruimte is voor de paarden om te ontspannen (paddocks, stallen) voor de paarden die veel onderdelen starten, i.p.v. dat ze op de trailer moeten staan o.i.d, waar deskundigen rondlopen (misschien diezelfde toezichthouders) die kunnen beoordelen of een paard gezond is, loopt enz, het aantal te starten onderdelen per paard misschien zelfs een maximum heeft, de inrij-tijd aan een maximum is verbonden (bijvoorbeeld voor iedere deelnemer iets van 20 minuten voor zijn start) en de consequenties op overtredingen van deze niet al te lachwekkend zijn, dát zou er één zijn waar ik het leuk zou vinden om te gaan kijken / deelnemen.
Of het verder strak georganiseerd, er winkels zijn, een patatkraam enz enz is allemaal voor mij van minder belang. Is ook leuk maar voor mij staat mijn/het paard op 1. De sporter moet goed verzorgd enz worden.
Pienb schreef:Verder:
Grote show (aqha, apha, nrha alles double judged)
Owja, doe er voor de toeschouwers ook maar ncha bij, is leuk om naar te kijken.
(komt vast omdat ik geen ras heb)