Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Vanes_ schreef:Wil je hem/haar verzekeren, of koop je om verder te verkopen? Dan ligt het aan het bedrag wat jij wilt verzekeren of ook rontgelogisch nodig is en ook 100% goed moet zijn, maar meestal klinisch en rontgenlogisch 100% goedbevonden.
Niet verzekeren , hoeveel risico kan jij lopen en opvangen.
Klinisch moet het sowieso goed, alhoewel ik de buigproef twijfelachtig vind, de kleine harde circel vind ik wel heel belangerijk!
Verder, bij sportambities en zeer hoge prijsklasse, ook foto's van voor en achter ondervoet, voorknie en hakken achter. kleine oneffenheden even inschatten hoe kwalijk dit uiteindelijk kan zijn ,in relatie met leeftijd en trainingnivo/duur en klinische tests.
Loes'sCorner schreef:Bij de goedkopere paarde is het afhankelijk van of je het kan en wil missen en wat je van plan bent met het paard. Als het dier altijd goed heeft gelopen en door de klinische keuring komt dan zou ik niet voor foto's gaan.

Zicootje schreef:mag ik een vraag erbij stellen ?![]()
ik zie ook in de antwoorden staan dat het bij veulen onzinnig is om via rontgenfoto's te keuren. Welke keuringen laat je dan wel doen bij een veulen?