Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jos schreef:ik snap alleen niet waarom de DSBA lid 'moeten' worden van de FNW om mee te doen aan het NK. de 'quarters' doen jaren mee zonder lid te zijn van de FNW.
em de NRHA deed in 2008 ook mee.

) en de DPHC overigens de enige met een Amerikaans "moeder" vereniging. Citaat:Maar om toch genoeg onderdelen op het NK 2008 te mogen uitschrijven werden we lid, ook gezien het feit dat we wel vertrouwen hadden in het toenmalige dagelijks bestuur van de FNW.
In oktober 2008 zijn we weer uit de FNW gestapt omdat er een bestuurwisseling in het dagelijks bestuur had plaats gevonden die niet erg fraai in scene was gezet.
Dit hebben wij in een brief aan de FNW kenbaar gemaakt en laten weten dat wij geen enkel vertrouwen hebben in het huidige DB van de FNW en wij derhalve afstand wilden nemen van de FNW. Maar tevens hebben wij aangegeven dat wij graag de doelstelling van de FNW steunen door weer lid te worden als het huidige DB vervangen is.
Jos schreef:jammer![]()
ik snap alleen niet waarom de DSBA lid 'moeten' worden van de FNW om mee te doen aan het NK. de 'quarters' doen jaren mee zonder lid te zijn van de FNW.
.
,maar vaker is het financieel wat haalbaarder om onkosten te delen. 
_Vanes_ schreef:@Jos: Tuurlijk, dat begrijp ik,maar vaker is het financieel wat haalbaarder om onkosten te delen.
@Mac; dus als de NSBA (en niet als de DSBA) had het wel gekunt, maar geen NL-titel dan.
Pffff,.....wat een gedoe weer allemaal ,hey!![]()
Jos schreef:Jos schreef:jammer![]()
ik snap alleen niet waarom de DSBA lid 'moeten' worden van de FNW om mee te doen aan het NK. de 'quarters' doen jaren mee zonder lid te zijn van de FNW.
na wat tel. gesprekjes kan ik antwoord geven op mijn eigen vraag![]()
de DRHA, NQHA, en DSBA zijn nederlandse verenigingen.
op het NK zijn tot nu toe geen DRHA en NQHA onderdelen uitgeschreven.
wel AQHA en NRHA. dat zijn amerikaanse organisaties die los staan van de FNW
als je als Nsba, Drha, en Nqha , (de nederlandse tak dus). mee wilt doen aan het NK , dan moet je wel lid zijn van de FNW.