Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je kan dan bter ff iemand langs laten komen

dropje2 schreef:Verkoop je paard en koop een Harley Davidson.... lijkt me beter in dit geval
crazycactus schreef:Blijkbaar ken je de techniek niet want anders had je hem dat wel kunnen leren. Een paard is een paard of het nou een creoolo is of een quarter.
Barrel racers trainen maar heel weinig op de tonnen, en nog minder in galop. Er wordt veel gestapt en gedraaft, dus waarschijnlijk oefen je te weinig in de langzamere gangen.
Les nemen, les nemen, les nemen enz enz enz enz... Als je geen ervaring in iets hebt moet je niet zelf gaan klooien. Dat is voor jou niet leuk en voor je paard ook niet.
Paintless schreef:is dit een advies waar de TSser iets aan heeft? ik vind het een domme opmerking. ik denk dat je met een HD meer wapen in je handen hebt dan een paard. maar dat zal jij weten als een HD rijder.. anders zei je zoiets niet.
Wil niet zeggen dat ik dat ook echt wil
hihaa schreef:Ik zeg soms ook wel eens dat ik mijn paard door de gehaktmolen wil halenWil niet zeggen dat ik dat ook echt wil