Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
sevke schreef:Een goed passende hoed vliegt niet af. Je zou hem kunnen laten shapen om hem meer passend te maken. (oa bij Eurohorse). Anders is het ook wel op te lossen met een stukje ducttape.
XxChelsey1xX schreef:Een klein lusje elastiek erin maken werkt ook, kan je daar je vlecht/staart doorheen doen (zie je bij dressuurhoedjes ook) en ik had zelf met ductape een elastiekje aan de binnenkant vastgeplakt en daar zo'n bobblepin (haarspeld) doorheen geschoven. Als ik dan mijn hoed opzette schoof ik eerst de haarspeld in mijn haar en dan de hoed op, werkt perfect!
Morrie schreef:XxChelsey1xX schreef:Een klein lusje elastiek erin maken werkt ook, kan je daar je vlecht/staart doorheen doen (zie je bij dressuurhoedjes ook) en ik had zelf met ductape een elastiekje aan de binnenkant vastgeplakt en daar zo'n bobblepin (haarspeld) doorheen geschoven. Als ik dan mijn hoed opzette schoof ik eerst de haarspeld in mijn haar en dan de hoed op, werkt perfect!
en als je te kort haar hebt om te vlechten, kan je het hoedlusje altijd nog in het lusje van je jas/bodywarmer vastmaken. Dat deden we vroeger in de jacht, werkt prima, als ie afwaait, hangt ie op je rug