'Veiligheids' hoed

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Signe

Berichten: 5813
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

'Veiligheids' hoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 20:12

Wie heeft er gehoord van dit fenomeen. Zijn ze al te koop en hoe bevalt het? Koe

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 22:32

zijn ze al te koop???? ik dacht dat ze er nog mee bezig waren!
maar ik wil dat ook wel eens weten dan

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 22:42


Mac

Berichten: 11650
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 17:37

In het winkeltje op de Kalverhoek hebben ze ze ook. Heb ze nog niet geprobeerd, maar moest dat misschien toch maar eens doen ...

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

veiligheids hoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 17:51

ik zelf rij ook in western en draag altyd een cap ik heb liever zelf ook een veiligheids hoed staat ook wat leuker i.p.v. een cap. maar ja het is voor je eigen best wil.

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 18:34

ik rijd oo met cap.. staat niet zo florrisant mar veiligheid gaat voor alles!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 19:13

Dick en ik hebben allebei zo'n veiligheidshoed. Dick heeft 'm elke dag keurig op en ik alleen als het hard regent of sneeuwt Haha!
Ik vind ze veeeeeeel te groot (net of je met een glasbak op je kop rijdt) en bovendien vreselijk windgevoelig.
Ik gebruik 'm eigenlijk alleen in baggerweer (prima regenvanger) hoewel 'ie dan ook weer te veel wind vangt en dus aan m'n hoofd rukt, en op maneges waar een cap verplicht is (ga nogal regelmatig met de knollies op vakantie en vind dat je dan solidair moet zijn met de ruiters van die stal).
De veiligheidshoed is onder meer bij Steco in Amsterdam en bij Arthurs te krijgen, en ik geloof dat ook Westernworld hier van Bokt ze heeft of kan krijgen.

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 20:33

Ik heb ook wel eens gekeken naar zo.n veiligheidshoed. Gepast en serieus dubbel gelegen van het lachen. Alsof ik zo uit een disney tekenfilm was weggelopen (van die cowboy met veel te grote hoed, volgens mij met Bugs Bunny Haha! ) Dan kun je idd wel gewoon een cap opzetten en daar een hoed op planten. Zelfde effect. Verschrikkelijk gewoon. Jammer dat ze niet iets kunnen doen met de gewone hoeden. Dit ding Misselijk doe ik iig voor geen goud op. Mijn paard ziet me aankomen Haha!
Groetjes. Als er iets anders op de markt komt, dan hoor ik het graag.

Signe

Berichten: 5813
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 22:53

Bedankt voor alle reacties! Ik draag braaf eeb cap, maar een hoed is natuurlijk veeeeel stoerder. Dan moet het wel veilig natuurlijk.