Nou Quib maar natuurlijk ook alle anderen; ik kan niet anders zeggen dan dat ik t erg gezellig vond ondanks mijn korte en ietwat afwezige aanwezigheid Wat mij betreft zeker eens over doen!
Echt balen dat het zo gelopen is voor je maar toch super leuk dat je er was ! Nogmaals echt een heel leuk weekend gehad, super om naar iedereen te ontmoeten en de paarden te leren kennen. Jullie hebben echt stukvoor stuk leuke paarden !
Echt super genoten !!!! Joker heeft me meerdere keren verbaasd met hoe hij het toch allemaal zo goed doet En even een hele dikke pluim voor jeanine ... voor het regelen maar ook voor de wateractie, super opgelost !
xDenies
Geplaatst: 02-09-14 20:29
Nou Vooruut ... wat foto's. Even tekst uit ander topic gekopieerd ...
Beeb en ik zijn afgelopen weekend naar Eersel geweest, vanaf vrijdag avond. Begon al goed met Beeb die meende zelf de trailer in te moeten lopen; geweldig! Vooral niet tegen houden. Ze is zo braaf onderweg! En ook daar, heerlijk. 's Avonds spelletjes avond waarmee ik de meest afschuwelijke wisselbeker heb gewonnen ... damnit! Zaterdag zijn we het bos in gegaan, ik was mijn hoofdstel vergeten (of nouja .. ik niet, maar goed - voor dat er een discussie komt XD) dus kreeg één van daar. Hoop regen gehad, maar dat mocht de pret niet bedrukken. Na 3,5 uur waren we de weg toch wel een beetje kwijt en hebben we maar wat nagevraagd en kwamen uiteindelijk bij t pannenkoekenhuis uit. Paarden op stal met hooi en water, en wij binnen met lekkere pannenkoeken! Toen in ongeveer 1,5 tot 2 uur weer terug gereden. Spierpijn ... zo erg. Maar goed. 's Avonds in de rijbak BBQ gehad en kampvuur, erg gezellig. Zondag was het clinic dag. We begonnen met een barrel race clinic van bokker Kirr. Was erg leuk om dat zo eens te zien en te horen. Werd duidelijk uitgelegd en ook de belangrijkste regel; RUST, RUST, RUST! Omdat ik ver moet rijden mocht ik met 2 andere (ook ver rijden) als eerste beginnen bij de koeien clinic. En daar ging er toch een knop om bij Beeb hoor! Cow sense? Ja die is er wel. Beeb vreet de koeien nog net niet op, als ze maar doen wat zij wilt. Dus dat was echt gigantisch gaaf. Toen nog even op de groepsfoto en ik ben nog wat door het trailparcour gegaan (zonder zadel en met halster), en het water in. En toen ingeladen en naar huis.
Geslaagd weekend denk ik toch zo ...
Omdat Beeb nogal opvliegend is moest ook hier de rust komen, vandaar de ietwat strakke teugels. Geloof me ... een paard tegen houden dat zó graag achter een koe aan wilt .. is niet makkelijk. (ik vond dat niet makkelijk iig ... x'D)